anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Delen Geplaatst: 8 november 2004 na installatie van servpack 2 staat er ongeveer 1100 mb extra op mijn harde schijf die er voorheen niet stond. Zo groot waren die beveiligingsgaten toch niet.....? Systeemcontrole punten verwijderen ruimt al 500 mb op (ik werk met ghost en heb dit dus niet nodig), maar hoe raak ik de overige 600 mb kwijt. Iemand al een poging gedaan? Eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar een lijstje van iemand die dit al heeft uitgevogeld zodat ik het alleen nog maar hoef af te kijken..... :oops: Ik kan me tenslotte voorstellen dat er veel meer mensen zijn die dat graag willen weten maar de vraag niet durven stellen, dus bij deze :P martin Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 Om redenen die waarschijnlijk alleeen Microsoft begrijpt worden niet alleen de te vervangen bestanden bij het installeren van SP2 gebackupped (die je blijkbaar al verwijderd hebt) maar ook alle bestanden die SP2 installeert worden eerst allemaal naar een aparte map op de de harddisk gekopieërd en na afloop van de installatie niet verwijderd. Deze zijn te vinden onder "X:\Windows\ServicePackFiles\i386" waarbij "X" dus de installatie-drive is. Daarin zit ca. 500 MB aan bestanden. Bij een steekproefsgewijze contrôle (voor alle 2390 bestanden ontbrak mij de moed) bleken deze bestanden alle dubbel op de schijf aanwezig te zijn. Ik heb de complete map "ServicePackFiles" verwijderd (nu inmiddels 4 weken geleden) en nadien geen enkel probleem ondervonden. Dus niet getreuzeld!!! WEG ERMEE!!! Jim[/u] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Je zou beide dirs ook op een cd kunnen branden, mocht je de optie willen open houden, SP2 te verwijderen. Maar ze zijn beide inderdaad niet nodig voor het normaal functioneren van windows. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Bedankt, ik gooi ze meteen weg. Heb er al een image van gemaakt dus veel kan er niet mee gebeuren. gr martin Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen