Ga naar inhoud

blauwe schermen

anoniem

Aanbevolen berichten

Bij het openen van meerdere programmas (bijv word, win media player en mozilla) tegelijk , krijg ik regelmatig een blauw scherm met de volgende boodschap: Kernel data inpage error 0xeta18d20 0xc00000a3 0xbf916327 0xi0b6d860 win32.sys address bf916327 base at bf800000 datestamp 41107f7a Wat wil dat zeggen en vooral hoe los ik het op? Alvast bedankt. Pieter
Link naar reactie
Kan geheugen en/of harddisk zijn. Google even, want onder Microsoft staat dit beschreven en gebruik even de zoekfunktie van dit forum. Ben het probleem hier al vaker tegengekomen, heb er zelf ook mee van doen gehad. Maar hoe de opplossing ook al weer exact was weet ik al niet meer. Betreffende PC heeft ondertussen al een nieuwe HD en mobo. Van het probleem niets meer gehoord, was bij een kennis van mij.
Link naar reactie
er zit nog geen 3 maanden een nieuwe hd in. het geheugen manage ik met mpower. Het probleem is gekomen nadat ik wat meer ging internetten en de pc wat intensiefer ging gebruiken. ik denk dat een nieuwe windowsinstallatie voldoende zal zijn. maar ik wil dan ook de pc helemaal schoon hebben. probleem is alleen dat ik dat niet meer heb gedaan sinds win 3.1 en ik geen foute installatie kan veroorloven ivm studie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...