anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Delen Geplaatst: 8 november 2004 Ik heb 2 accounts aangemaakt in XP 1 daarvan is de beheerder van de computer beveiligd met een wachtwoord. Het 2 de is een account met beperkte rechten. Nu als ik inlog als beheerder erkend Windows plots mijn wachtwoord niet meer en kan ik mij dus niet meer aanmelden. Ik moet dan de pc opstarten in de veilige modus en dan via het configuratiescherm mijn wachtwoord verwijderen en dan kan ik inloggen. Wat is hier fout gelopen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 Heb je aangegeven dat de gebruiker wachtwoord niet kan veranderen en dat wachtwoord nooit verloopt? Staat je toetsenbord op Caps Lock? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 De CAPS-toets staat nooit aan bij mij voor het wachtwoord. Wat U zei om het wachtwoord altijd te onthouden weet ik niet waar men dat moet instellen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 Start .> configuratie scherm > gebruikers > Geavanceerd > dan bij gebruikers er een selecteren en op Eigenschappen klikken > dan op eerste tabblad. Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 Bedankt probleem opgelost :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 Kijk ook eens hier voor het oplossen van problemen mbt wachtwoorden: http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm#3 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen