anoniem Geplaatst: 7 november 2004 Delen Geplaatst: 7 november 2004 Na de installatie van SP2 is niet alleen mijn PC veel trager geworden, vaak moet ik meerdere malen starten om te zorgen dat Windows doorstart maar ook is bij mij gebleken dat na installatie van SP2 Studio 9 met de laatste updates niet meer werkt zoals zou moeten. Bij de tab opnemen is mijn Moviebox DV niet te vinden en ook de opname utilities zijn gewijzigd. de beeldinstellingen zijn weg en i.p.v. opname middels MPEG2/DV ingang is nu alleen de mogelijkhed AVI AVI best en MPEG2 te kiezen maar mijn beeld op de monitor laat geen beelden zien van de opname die ik heb gemaakt. Weet iemand hoe dit komt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2004 Ik niet. Heb Studio 8. Maar je zou het pakket eens kunnen verwijderen en nieuw installeren. En dan svp tussentijds wel even met een registerschoner enzo checken of inderdaad alles zo goed mogelijk is ogperuimd. groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2004 Ik zal het proberen. dank je Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2004 Doe dat dan wel met de speciale [url=http://www.pinnaclesys.com/docsupport1.asp?division_id=1&langue_id=6&product_id=1501&product_name=Studio%20version%209%20&page_id=150]Registry Cleaner for Studio Products[/url] van Pinnacle Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen