anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Delen Geplaatst: 6 november 2004 Hallo, Ik heb al een tijdje een raar probleem, maar dacht dat het alleen in iTunes voorkwam en bij Apple konden ze me niet helpen... Nu had ik het echter net ook bij een ander programma, dus ik denk dat het nu aan Windows XP ligt! Als ik een CD of DVD wil afspelen/rippen met bijvoorbeeld iTunes of DVD Decrypter, dan crasht de PC, gaat echt alles op slot en moet ik hem met de hand uitzetten. Zelfs Taakbeheer is niet meer op te roepen met Ctrl+Alt+Del. De muis zit ook helemaal vast. Ik werk met WXP Pro, heb SP2 geïnstalleerd. Heb 3 CD/DVD-drives (één DVD/CD-Rom, één CD-brander, één DVD-brander) en op alle drie de drives heb ik dit probleem. Echter, met Windows Media Player werkt het wel gewoon goed en kan ik CD's afspelen en rippen. Overigens leest iTunes de CD wel en haalt de CCDB-informatie op maar zodra ik ga openen of afspelen gaat het hele systeem op slot. Heeft iemand enig idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 Misschien een beveiligde audio CD? Als ik de cd Onderweg van Marco Borsato in mijn pc stop, gaat hij ook op slot... :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2004 Nopez, het is bij elke CD (onbeveiligd of beveiligd) en elke DVD. [quote:c0c724dbc2="SAPPhIRE"]Misschien een beveiligde audio CD? Als ik de cd Onderweg van Marco Borsato in mijn pc stop, gaat hij ook op slot... :evil:[/quote:c0c724dbc2] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen