anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Delen Geplaatst: 6 november 2004 hier de volgende vraag ik kan de bijlage in outlook express niet openen krijg dan de volgende mededeling. er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppelt maak via het onderdeel mapopties van het configuratiescherm. het bestand dat ik wil openen is een JPG file en die staat wel in het onderdeel mapopties. mischien dat iemand hier iets op weet. ik werk met win xp home met sp2 geinstalleert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 Misschien kun je hem eerst opslaan en daarna vanuit verkenner openen, eventueel via [i:3829913be6]Openen met...[/i:3829913be6] en een vinkje zetten bij [i:3829913be6]Altijd in dit programma openen[/i:3829913be6]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 Vaag, krijg je die JPG-afbeelding niet gewoon te zien als je het Outlook Express preview scherm aanzet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 waar zet je die previeuw scherm aan.?????????????/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 gevonden probleempje opgelost. bedank voor de hulp en antwoorden. :lol: :lol: groetjes g janssen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 [quote:acbb67159e="GMM.JANSSEN"] waar zet je die previeuw scherm aan? [/quote:acbb67159e] Staat standaard al aan. Anders gewoon mailtje openen en naar beneden scrollen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 [quote:bfda842a2b="GMM.JANSSEN"] gevonden probleempje opgelost. [/quote:bfda842a2b] Wat was het probleem dan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 sorry voor dit laate antwoord. ik heb de JPG extensie veranderd in mapopties naar windows-viewer daar hij op Easy share JPG van kodak stond. dus probleem opgelost :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen