Ga naar inhoud

spontaan opnieuw inloggen door MSN messenger

anoniem

Aanbevolen berichten

De laatste tijd heb ik nogal last van het spontaan opnieuw in loggen doior Messenger en het af en toe niet doorsturen van mijn berichten door Messenger. Heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is of moet ik hiervoor ook de [b:b666d338af]C:\Documents and Settings\*****\Application Data\Microsoft\Credentials [/b:b666d338af]map leegmaken?
Link naar reactie
[quote:e30c5fa73c="waardd"]De laatste tijd heb ik nogal last van het spontaan opnieuw in loggen doior Messenger en het af en toe niet doorsturen van mijn berichten door Messenger. Heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is of moet ik hiervoor ook de [b:e30c5fa73c]C:\Documents and Settings\*****\Application Data\Microsoft\Credentials [/b:e30c5fa73c]map leegmaken?[/quote:e30c5fa73c] Van dat opnieuw aanmelden heb ik ook last.. en voor zover ik weet bijna iedereen. Tenminste, ik hoor die klacht erg vaak
Link naar reactie
[quote:94e96fbb5b="kid jansen"]voor het geval je niet wist hoe ip statisch in te stellen: netwerkverbindingen> desbetreffende verbinding> eigenschappen> selecteer internet-protocol (TCP/IP)> eigenschappen en voila[/quote:94e96fbb5b] Dat gaat niet op voor een router.... Daarvoor zal je moeten inloggen op de router. Op jouw manier verander je het netwerkip en zo kan je dus zelfs je verbinding met je router vernaggelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...