anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Delen Geplaatst: 5 november 2004 De laatste tijd heb ik nogal last van het spontaan opnieuw in loggen doior Messenger en het af en toe niet doorsturen van mijn berichten door Messenger. Heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is of moet ik hiervoor ook de [b:b666d338af]C:\Documents and Settings\*****\Application Data\Microsoft\Credentials [/b:b666d338af]map leegmaken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 Instaleer msn eens opnieuw, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 [quote:e30c5fa73c="waardd"]De laatste tijd heb ik nogal last van het spontaan opnieuw in loggen doior Messenger en het af en toe niet doorsturen van mijn berichten door Messenger. Heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is of moet ik hiervoor ook de [b:e30c5fa73c]C:\Documents and Settings\*****\Application Data\Microsoft\Credentials [/b:e30c5fa73c]map leegmaken?[/quote:e30c5fa73c] Van dat opnieuw aanmelden heb ik ook last.. en voor zover ik weet bijna iedereen. Tenminste, ik hoor die klacht erg vaak Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 Ik draai inmiddels zonder MSN 6.2 en nu dus met Trillian en dat probleem bilijft. Mijn vriendin op de 2de PC heeft er ook last van. Kan het misschien een combinatie zijn met de router of zo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 Kan het niet iets te maken hebben met dat de instellingen van de router hem vertellen dat ie om de zoveel tijd zijn IP adres moet verversen? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 Kijk welk ip je op het moment hebt met de router, log vervolgens in op de router en stel dat ip als statisch ip in. :wink: Misschien vind je provider dat niet zo super maar dat is hun eigen probleem. :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 Ik heb al 3,5 jaar (zo lang als ik ADSL heb) hetzelfde IP dus dat is het niet denk ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 [quote:dcc13fb00f="waardd"]Ik heb al 3,5 jaar (zo lang als ik ADSL heb) hetzelfde IP dus dat is het niet denk ik.[/quote:dcc13fb00f] Het kan zijn dat je router toch steeds je IP adres probeert te verversen. Dat je geen ander adres krijgt is 'n tweede. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 wat bedoel je met spontaan inloggen, echt zomaar ineens terwijl de pc al een tijd aanstaat en je al lang in windows bent? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 voor het geval je niet wist hoe ip statisch in te stellen: netwerkverbindingen> desbetreffende verbinding> eigenschappen> selecteer internet-protocol (TCP/IP)> eigenschappen en voila Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 [quote:94e96fbb5b="kid jansen"]voor het geval je niet wist hoe ip statisch in te stellen: netwerkverbindingen> desbetreffende verbinding> eigenschappen> selecteer internet-protocol (TCP/IP)> eigenschappen en voila[/quote:94e96fbb5b] Dat gaat niet op voor een router.... Daarvoor zal je moeten inloggen op de router. Op jouw manier verander je het netwerkip en zo kan je dus zelfs je verbinding met je router vernaggelen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 staat deze optie toevallig aan in je msn? "automatisch verbinden bij toegang met internet toestaan" zo ja zet die eens uit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen