anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Delen Geplaatst: 3 november 2004 Wie weet hoe je MSN Messenger op een andere schijf geinstalleerd kan krijgen?? kan het zo en zo wel. alvast bedankt.. groeten Bart Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2004 Kan je dit niet bij de installatie invullen? Of anders eerst de installer op de andere schijf zetten en dan installeren? Als ik het nou verkeerd begrijp moet je het even beter uitleggen...;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2004 je begrijot het goed... maar msn doet zichzelf automatisch op de schijf zetten waar windows op staat.. en ik wil hem eigenlijk op een ramdisk zetten zodat ie sneller opstart en omdat ie heel veel geheugen inneemt.. maar ik ben niet niet tegengekomen dat je een installatielocatie kan opgeven.. wie helpt me uit de brand@!? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2004 Om welke versie gaat het?? bij MSN 6.2 en 7 moet je het wel gewoon kunnen aangeven als het goed is... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2004 is t niet eenvoudig om gwoon te installeren.. kopie van de map.. maken map kopieren waar je wilt.. snelkoppeling in opstartmenu en klaar.. en dan deinstalleer je de versie die op de windows partitie staat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 top... MSN Messenger map verplaats naar gewenste schijf.. een aantal snelkoppelingen en iets in het register aangepast.. hij werkt..! bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen