Ga naar inhoud

Bewegende muis PS/2 op Asus L7300/7200 laptop

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een Asus laptop (met Celeron 500 en 64MB op Windows 98SE) met een vreemd probleem. Wanneer een PS/2 muis in combinatie met de mouse pad wordt gebruikt dan gebeuren allerlei rare dingen. De muis schiet over het scherm, allerlei menus worden geopen en opdrachten worden uitgevoerd. Een virus denk ik dan in eerste instantie. Alleen kan ik niks vinden. Wanneer de mouse pad in de bios is uitgeschakeld werkt de PS/2 muis wel goed. Zonder PS/2 muis of met een USB muis reageert de muiscursor ook goed. Op internet had ik een opmerking gevonden dat de combinatie PS/2 muis en mouse pad niet altijd werkt. Het vreemde is dat dit maar 1 opmerking is. Ik zie dat toch als bug. Of is er toch wat anders aan de hand?
Link naar reactie
Hartelijk dank voor de antwoorden. Het betekent dat ik het zoeken naar een virus kan staken omdat het een "normaal" probleem lijkt te zijn. De computer is pas van Windows en Office voorzien en er is alleen heel kort contact geweest met het internet. Er kan dus best wat misgegaan zijn, dat wel, maar het lijkt me in dit geval toch zeer onwaarschijnlijk. Scheelt mij dus ook een herinstallatie!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...