Ga naar inhoud

Puntboek (dos) wekt niet meer na SP2

anoniem

Aanbevolen berichten

Denk dat je daar bij de uitgever moet zijn. Probleem is vaak dat de uitgevers al een dos prog hadden en hier een grafische schil om heen hebben gebouwt. Probleem is dat deze programma's vaak veranderingen maken in het register. Na installatie van SP2 is dit waarschijnlijk allemaal verwijderd. Ik zou ff een kopie maken van de directory waar je puntboek in hebt geinstalleerd zodat je altijd nog de orginele bestanden hebt. Dan zou ik proberen om het programma opnieuw te installeren, als het gewoon lokaal draait. Heb ook stage gelopen op een aantal basisscholen waar ze soortgelijkelijke programma's draaien. Is Esis van Rovict geen goede vervanger voor Puntboek? Ik heb ook even gekeken op de makers van de website. Het schijnt ook dat er nu een windows versie bestaat. Is het niet gemakkelijker om dit te gaan gebruiken? Naar alle waarschijnlijkheid als je dit programma wilt blijven gebruiken zal je toch vast lopen op soortgelijke problemen.
Link naar reactie
Hoi Oeroe, Bedankt voor je snelle antwoord. Het is inderdaad een goed idee om het programma even opnieuw te installeren ware het niet dat er niets aan te installeren valt. Ik heb het gewoon van mijn cdrw op een plekje op de harde schijf gezet en dan is het gewoon het exe file dubbelklikken. Opnieuw naar een andere plek copieeren heeft denk ik niet veel zin, toch? Esis van Rovict ken ik niet.Ik ga zoeken. De nieuwe versie van Puntboek vind ik gewoon veel te duur, zeker als de oude DOS versie het prima doet!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...