anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik ben op dit moment bezig om de nieuwe pc van mn broertje gereed te maken voor gebruik, echter heeft hij nog niet zoveel ervaring met computers. Ik heb hem een account met beperkte rechten gegeven en daarnaast heb ik een beheerders account aangemaakt waarvanuit ik programma's kan installeren, ik wil graag deze beheerders account verwijderen uit het welkomst scherm, hoe doe ik dit? op de pc is windows xp SP2 geinstalleerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Of dat kan weet ik niet maar als je eigen account uit het welkomstscherm weg is hoe wou je dan zelf nog inloggen? Het eenvoudigste lijkt mij om je eigen account gewoon te voorzien van een wachtwoord (en dat wachtwoord natuurlijk niet aan je broertje vertellen!!!!). Dat kun je gewoon doen via START/CONFIGURATIESCHERM/GEBRUIKERSACCOUNTS. Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2004 Of je schakelt het geanimeerde welkomstscherm uit, waarbij iedere gebruiker zijn eigen gebruikersnaam en wachtwoord kan intoetsen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen