Ga naar inhoud

rare probleem win xp sp1

anoniem

Aanbevolen berichten

rare probleem met mijn Windows . pc loopt soms vast bij een bepaalde scherm . computer info os type : Windows Xp sp1. p4 3.0 aopen 350 watt voeding asus p 865e deluxe 512 ddr 9600 pro ddr 128 audigy ls ik had eerst een 120 maxtor 5400 toeren over naar maxtor 160 gb 7200 ------------------------------------------------- het is gebeurd na aankoop maxtor 160 gb 7200 120 gb verkocht. ------------------------------------------------- 1.ik plaatste mijn nieuwe schijf van 160 en maakte een disk to disk copy met ghost ik had 2 partities c en d , en die heeft ghost netjes overgenomen . 2.na dit werkte het zoals het moest maar de computer bleef soms vastlopen bij een scherm ik dacht zal ik maar beter zelf alles opnieuw inrichten . 3.alle partities van me nieuwe schijf eraf gehaald en Windows opnieuw geïnstalleerd. ik dacht mijn probleem is wel weg maar nu blijft die ook soms vast lopen vooral als ik taakbeheer .wil gebruiken komt die niet tevoorschijn dan zie ik alleen een icoontje van taakbeheer rechts onderin . 4.ik heb sygate geïnstalleerd en mcafee, spybot , maar hielp niet . 5.ook tijdens update Windows xp blijft die vastlopen . Windows is origineel maar ik snap het niet. ****kan het ook aan de schijf liggen dat ik deze probleem heb ik heb nog 2 jaar garantie erop zou ik naar de winkel terug moeten gaan ----------------------------------------------------------------------------- voor de zekerheid een screendump gemaakt of dat toch een bepaalde virus die processen beëindigt plak de link in adres balk http://www.freewebs.com/jassi-singh/112.jpg
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...