anoniem Geplaatst: 30 oktober 2004 Delen Geplaatst: 30 oktober 2004 als ik een backup probeer te maaken van alle gegevens op de computer kijk ik een fout melding. dit is het log bestand: Status van back-up Bewerking: back-up maken Actief back-updoel: Bestand Naam van medium: Backup.bkf gemaakt op 30-10-2004 om 23:47 Status van back-up De bestanden voor de hersteldiskette kunnen niet worden gemaakt. De bewerking is afgebroken. ---------------------- De bewerking is niet voltooid. ---------------------- waarom doet die het niet?? ik gebruik het standaard backup prog van win xp home Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 Probeer eens met Ghost, misschien werkt dat wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 wat bedoel je? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 Waar sla je de backup op? op een andere partitie ? of op dezelfde partitie waar je een backup probeert te maken.. Ghost is btw een programma om een image bestand (backup bestand) te maken van een partitie / gehele disk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 Norton Ghost 2005 is een fantastische tool voor het lowlevel aanmaken van een kopie van je huidige bestands-systeem. Dat wil zeggen dat Ghost als het ware een niveau onder het bestands-syteem kruipt om het geheel in één bestand op te slaan. Dit bestand kan je in geval van problemen weer terugzetten zodat je het bestands-systeem en besturings-systeem van dit moment altijd bij de hand hebt. Let er bij dit laatste dan wel op dat er van je oorspronkelijke bestands-systeem (waarin bijvoorbeeld eventueel je favorieten, je outlook, je desktopbestanden genoteerd staan) niets overblijft. Groet, Vokt[/list] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen