Ga naar inhoud

win xp home backup

anoniem

Aanbevolen berichten

als ik een backup probeer te maaken van alle gegevens op de computer kijk ik een fout melding. dit is het log bestand: Status van back-up Bewerking: back-up maken Actief back-updoel: Bestand Naam van medium: Backup.bkf gemaakt op 30-10-2004 om 23:47 Status van back-up De bestanden voor de hersteldiskette kunnen niet worden gemaakt. De bewerking is afgebroken. ---------------------- De bewerking is niet voltooid. ---------------------- waarom doet die het niet?? ik gebruik het standaard backup prog van win xp home
Link naar reactie
Norton Ghost 2005 is een fantastische tool voor het lowlevel aanmaken van een kopie van je huidige bestands-systeem. Dat wil zeggen dat Ghost als het ware een niveau onder het bestands-syteem kruipt om het geheel in één bestand op te slaan. Dit bestand kan je in geval van problemen weer terugzetten zodat je het bestands-systeem en besturings-systeem van dit moment altijd bij de hand hebt. Let er bij dit laatste dan wel op dat er van je oorspronkelijke bestands-systeem (waarin bijvoorbeeld eventueel je favorieten, je outlook, je desktopbestanden genoteerd staan) niets overblijft. Groet, Vokt[/list]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...