Ga naar inhoud

Hoe Windows 2000 look en feel van Windows XP geven?

anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn ouders zijn op gevorderde leeftijd, maar ze worden steeds enthousiater met computeren. Het aanleren van programma's op die leeftijd gaat niet zo snel meer. Helemaal verwarrend is het als ze met een verschillende versie moeten werken. Tot voor een aantal maanden werkten ze met Windows 98. Een maand of twee terug heb ik twee andere computers via Marktplaats gekocht met XP. Daar zijn ze snel aan gewend. Tijdens vakanties computeren ze ook. Daarom heb ik begin 2004 een laptop via Marktplaats gekocht. Daar kan nog net Windows 2000 op, maar XP trekt hij niet. Windows 2000 en WIndows XP: qua functionaliteit zit het aardig dicht bij elkaar, maar het ziet er wel heel anders uit in XP. En dat kan lastig gaan worden. Een jaar of 1, 2 terug heb ik in ComputerTotaal gelezen dat er een programma is dat Windows 2000 eruit laat zien als Windows XP (kleuren, iconen, groepering van menu's). Dat zou in dit geval een uitkomst zijn. Ik heb gezocht op internet en dit forum, maar ik kan het niet vinden. En bladeren in de jaargangen C!T is ook een heilloze weg, want je kijkt er al snel over heen. En dan kun je weer opnieuw beginnen. Kortom: wie weet het nog wél? Andere tips zijn natuurlijk ook welkom. Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...