anoniem Geplaatst: 27 oktober 2004 Delen Geplaatst: 27 oktober 2004 Ik heb een zeer groot probleem al zeg ik het zelf en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb nl een draadloos router en adsl modem in 1 van TopCom. Dit is de Webracer 1104 geloof ik. Deze werkte altijd perfect tot aan nu. Ik krijg plotesling als ik de internet explorer open dat er word gevraagd om een wachtwoord van "home gateway" Ik moet dan een gebruikersnaam en een wachtwoord invoeren. Ik zou niet weten wat ik daar in moet vullen. Ik heb ook geen verbinding meer met internet en alle instellingen van de router staan voor ik weet goed. Wie kan mij helpen???? :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2004 Je geeft weinig info verder. Als je XP gebruikt en je de SP2 erop hebt dan moet je de firewall van XP uit zetten. Mogelijk werkt het weer... Zoek daarna in het register het volgende sleutel op: HKLM>System>currentcontrolset>LSA dword value limitblankpassworduse Check de waarde van deze sleutel. Staat het op 1 dan moet je het op 0 (nul) zetten. Hierdoor krijgt XP de opdracht om blanke passwoordwaarde te gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2004 je kan ook even kijken in internet explorer.. extra/opties/verbindingen/lan-instellingen en vink automatisch instellingen overnemen aan. klik onder beveiligingen alles op standaard. kijk vervolgens onder inbelverbindingen.. als die aanwezig zijn.. verwijder die dan. doet ie het nu nog niet.. verwijder dan de lan-verbinding onder, ik geloof netwerkverbindingen. en maak opniew een verbinding. doet ie het nu nog niet. installeer dan de modem opnieuw! dan zou ie toch langzamerhand wel moeten werken. succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2004 Allebei alvast harstikke bedankt voor de antwoorden! Ik hoop dat ik het snel op kan lossen want geen internet is zo irritant! :cry: Nog meer tips om dit op te lossen zijn welkom. Ik heb dus gewoon een wireless adsl modem en router in 1. Vanuit hier gaan er netwerkabels/wireless usb stick naar verschillende pc's. Ik heb geen software die ik hoef te installeren. Er komt iets te staan met ISP connections. En 401 geloof ik, met no authorisation. Ik begrijp er niets van.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2004 Je geeft nog steeds geen verdere info.. :-? Je kan eventueel met de leverancier (TopCom) contact opnemen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Welke info moet ik nog mee geven dan? De leverancier weet het ook niet, wordt vertelt dat het softwarematig is. Dus iets met internet explorer ofzo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2004 Ik vroeg dus als je XP gebruikt en vooraal als je SP2 erop hebt! Bovendien je schrijft dat je niets hoeft te installeren maar als ik jou modem op internet bestel dan worden er wel drivers geleverd: http://www.primeuser.com/e/pi/nl/frontpage Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen