anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 Hi, ADSL van Tiscali ingesteld. Win 98SE, IE6, OE6 en combi modem Sagem 908, USB versie gebruikt. M.b.v. de helpdesk alle instellingen die van belang zijn nagelopen. De ADSL status pictogram onder in de taakbalk is groen en surfen op internet werkt. Toch zijn er nog problemen. Bij het opstarten van IE verschijnt soms een scherm met twee knoppen, "Geen verbinding", "Opnieuw proberen". Het werkt weer als ik IE heb gesloten en opnieuw opstart. OE werkt helemaal niet, bij het opstarten verschijnt het oude inbelverbindingsscherm. Het heeft echter allemaal zo'n uur wel goed gewerkt, tot mijn kleinzoon vast liep op een spellensite (spellen.nl?). Na veel hulp van de helpdesk en het verwijderen van Zone Alarm hebben zij geen ideën meer, wie wel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 als ie op een bepaalde site is geweest.. kan het ook met spyuware te maken hebben.. ga naar www.download.com en zoek naar adaware SE download die.. doe een update en start een volledige scan. download ook spybot 1.3 en start die ook misschien lost dit wat op.. zoniet.. hoor ik het wel weer. succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 Kan een oplossing zijn hoewel de fouten ook optraden vlak na de ADSL installatie en ik internet niet op kon. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2004 probeer toch maar.. meestal staat er al erg veel spyware op nadat je xp hebt geinstalleerd... werkt dit niet.. kijk dan ook nog even onder extra, opties in internet explorer.. verbinding, lan-instellingen en vink instelling automatisch overnemen aan. ga dan naar tabblad beveiligingen en zet alles op standaard. doe dit ook bij OE. succes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen