anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 Hallo allemaal, Op mijn multiboot laptop is een probleem ontstaan als ik opstart in w98se. Het opstartscherm en bureaublad wordt te klein en in het midden weergegeven. Ook als ik een programma start verschijnt dit in een te klein scherm. Ik heb al geprobeerd de instellingen aan te passen maar niets helpt. Als ik start onder windows XP verschijnt het logo en de voortgangsbalk ook te klein maar het bureaublad is daarna normaal schermgroot. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen? Sjaan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 Drivers/stuurprogramma's voor beeldschermadapter voor Win98 opnieuw installeren wil wel 's helpen. Om welke laptop (merk en type) gaat het precies? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 Bij een laptop kan je vaak in het BIOS aangeven, of een beeld 'passend' gemaakt moet worden. Die funktie aanzetten en je probleem is opgelost. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 Gewoon de resolutie van je instellingen gelijk zetten aan die van je tft-scherm.....verder niks Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen