Ga naar inhoud

Samsung WF1124ZAC stopt tijdens kookprogramma.


Aanbevolen berichten

Beste, Alleen tijdens het kookprogramma (95 graden) stopt de wasmachine en het LCD display begint (met lange pauzes) uit te vallen. Je kan dan eigenlijk niets meer doen tot de wasmachine (en ook het display) is afgekoeld. Op 70 graden (reinigen van de machine) of lagere temperaturen is er geen probleem. Zou de warmte ervoor zorgen dat het display in storing gaat een daardoor geen signaal meer wordt afgegeven mbt het uit te voeren programma? Heeft nog iemand dit probleem en hoe zou ik het kunnen oplossen. Alvast bedankt voor de reacties. Gr. Erik
  • Like 1
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Mijn antwoord en de reactie van Erik007 zijn weg gevallen bij de forum migratie.

Mijn antwoord: verwijder het bovenblad en laat hem dan eens wassen op 95 graden.

Zie je stoom vorming? Dat kijken waar dat weg komt.

 

Antwoord Erik007: module boven in de machine schoon gemaakt, zat vuil op.

 

Aanvulling van mij: Als er stof (of zwart koolborstelgruis) zichtbaar is dan dat als eerste verwijderen met bv een kwastje.

Dit hoeft maar een beetje vochtig te worden en je krijgt de vreemdste fouten. 

aangepast door HarryO
  • Thanks 1
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Beste Alex, pas nu zie ik dat er reactie is gekomen. Waarschijnlijk is er een deel misgegaan bij de migratie. Ik kreeg ook geen mails meer van kieskeurig.nl.

Wel, ik ga nu testen met het bovenblad verwijderd 

PS. Ik heb zelf nooit een reactie gegeven en zeker niet iets over koolstofborsteltjes.

 

Gr. Erik

Link naar reactie

Hoi @Erik007,

Goed dat je alsnog terugkoppeling geeft. Als je de reacties op jouw topic wilt volgen, moet je je abonneren op je topic door te klikken op 'volg topic' Normaal gesproken gaat dit automatisch, maar toen jij je topic aanmaakte stond dit nog niet zo ingesteld. De knop moet blauw gearceerd zijn (zie afbeelding hieronder).

image.thumb.png.ecfaeac356e8a6f2781c5d6810bdec02.png

Hopelijk lukt het om je probleem met je wasmachine te verhelpen. Hou je ons op de hoogte?

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...