anoniem Geplaatst: 25 oktober 2004 Delen Geplaatst: 25 oktober 2004 Wanneer ik in verkenner een map open dan opent er automatisch een nieuw venster. In mapopties heb ik ingesteld dat ik dit niet wil. Ik wil gewoon de verkenner gebruiken in eenzelfde venster. Misschien zie ik iets over het hoofd maar heeft iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom? Ik gebruik Xp prof. SP2. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2004 uhh... niemand? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2004 nou.. wat je hebt gedaan in mapopties zou genoeg moeten zijn.. probeer anders eens de standaardinstellingen herstellen.. misschien helpt dat.ik kan overigens ook niks vinden in google.. tenminste.. wel het probleem..maar geen oplossing.. zal nog ff zoeken.. als ik iets gevonden heb hoor je het wel. succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2004 [quote:469da9334d="bverweij"]nou.. wat je hebt gedaan in mapopties zou genoeg moeten zijn.. probeer anders eens de standaardinstellingen herstellen.. misschien helpt dat.ik kan overigens ook niks vinden in google.. tenminste.. wel het probleem..maar geen oplossing.. zal nog ff zoeken.. als ik iets gevonden heb hoor je het wel. succes[/quote:469da9334d] Nou, de standaard instellingen herstellen werkte dus ook niet. Ik heb het probleem ook al op een ander forum voorgelegd maar daar wist ook niemand een oplossing. Windows opnieuw installeren vind ik een te rigoreuze stap. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen