anoniem Geplaatst: 25 oktober 2004 Delen Geplaatst: 25 oktober 2004 Als ik mijn Medion md8080 met winXP-home aanzet, dan komt er sinds enige tijd als hij opstart, een box met de mededeling: ============== Er bevindt zich geen schijf in het station \Device\Harddisk1\dr4 [annuleer] [nog twee knoppen] =============== klik op annuleer: dezelfde mededeling maar dan voor \Device\Harddisk2\DR4 Klik weer op annuleer: dezelfde mededeling maar dan voor \Device\Harddisk4\DR7 Dit gaat zo nog een tijdje door tot de boxen niet meer komen. Computer werkt verder normaal zo te zien, maar ik heb geen in-depth kennis van windows XP. qttask.exe blijkt bij zoeken iets van quicktime te zijn. Hij staat in C:\Priogram Files\Quicktime Heb een virus-scan gedaan met positief resultaat: geen virussen. Hoe kom ik van die vervelende opstart-boxen af? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 Quicktime verwijderen? Nadien terug installeren indien gewenst? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen