anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 hallo, ik heb service pack 2 geinstaleerd op mijn vaders computer, maar heb nu een groot probleem, de computer start zichzelf keer op keer opnieuw op en komt niet verder dan het scherm waar je windowsxp ziet laden, nou heb ik al geprobeerd om te hersellen of repareren via de cd windows xp maar dat lukt niet, weet iemand hoe je een herstelpunt kan openen zonder dat je in windows xp moet, want dan kan ik hem terug in de tijd zetten, hoop dat iemand mij kan helpen met dit grote probleem!! greetz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 Dat probleem heb ik nu ook soms en dat wordt echt door sp-2 veroozaakt. Het enige wat mij dan lukt is op te starten via de veilige modus en dan een ander herstelpunt te kiezen. Dat gaat niet altijd goed, soms moet je de procedure herhalen en een anderde datum uitzoeken. Ik hoop voor je dat je nog wel kunt opstarten via de veilige modus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 Probeelm had ik de eerste keer ook. Opstarten in veilige modus, sp2 via config/softw deinstallen. Opnieuw in veilige modus opstarten en dan herstelpunt terugzetten. Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 [quote:13e6f1ab94="pdexie"]Dat probleem heb ik nu ook soms en dat wordt echt door sp-2 veroozaakt. Het enige wat mij dan lukt is op te starten via de veilige modus en dan een ander herstelpunt te kiezen. Dat gaat niet altijd goed, soms moet je de procedure herhalen en een anderde datum uitzoeken. Ik hoop voor je dat je nog wel kunt opstarten via de veilige modus.[/quote:13e6f1ab94] heb het een paar x geprobeerd, via alleen veilige modus, en met netwerkmogelijkheid en met opdracht prompt, het werkt allemaal niet!!, nog meer ideeen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 heb lopen surfen op het internet en heb toen een site gevonden dat liet zien hoe je via windows xp cd-rom SP2 eraf kon halen, bedankt voor de reacties en deze forum kan dicht, thanks!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 Misschien handig om die link te plaatsen? Of was het deze misschien? http://support.microsoft.com/?kbid=875355 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 het was deze site, helemaal onderaan: http://www.omewil.nl/tips/servpack.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 toch vreemdt Ik heb gisteren SP2 geinstalleerdt en geen enkel probleem ondervonden. Ik moest alleen nero updaten naar de hoogste versie, maar dat had ik al van te voren gedaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 Bij mij gaat het opzich goed met sp-2, mij hoor je erniet over. Maar het moet gezegd worden dat sp-2 bij mij, systeemherstel niet betrouwbaarder heeft gemaakt. Om wat voor reden dan ook, moet ik heel soms systeemherstel gebruiken en dan krijg ik het beschreven probleem. Ik kan tot nu toe gelukkig nog altijf via de veilige modus opstarten, maar als me dat niet meer zou lukken, dan weet ik nu tenminste wat ik alsnog kan doen, om mijn systeem weer werkend tekrijgen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 op mijn eigen pc heb ik ook SP2 en werkt hij echt perfect, geniet echt van de beveiliging , daarom wou ik hem ook op mijn vaders computer, maar dat werkte dus niet goed, zonde Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 het euvel doet zich ook voor als je boot.ini verwijderd hebt (met bv een anti spyware programma) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen