Ga naar inhoud

computer start spontaan opnieuw op bij opstarten van XP

anoniem

Aanbevolen berichten

hoi, Als ik windows XP opstart, valt de computer in één keer uit tijdens het laden van de systray. In de veilige modus draait de computer perfect en kan ik bijna alles gewoon uitvoeren. Ik heb systeemherstel al geprobeerd. Het is gekomen nadat ik de computer los heb gekoppeld, en er een nieuwe cpu fan, en dempingsmatten in heb gemonteerd. De temperatuur is altijd goed, dus daar kan het niet aan liggen. Persoonlijk lijkt het me sterk dat het hier om een hardwarematige fout gaat, maar volgens mij is er kwa software helemaal niets veranderd, dus ik zou niet weten waar het aan ligt. wie weet wat dit zou kunnen zijn? alvast bedankt!
Link naar reactie
Omdat het in de veilige modus wel goed gaat lijkt het mij dat er wel degelijk iets op softwarematig gebied niet goed zit. Als je in de veilige modus bent moet je via Start - Uitvoeren - 'msconfig - OK' doen en alle opstartitems uitzetten. Kijk nu of je Windows wel normaal kunt starten. Mocht dat lukken dan kun je alle items één voor één weer aanzetten, totdat het probleem weer optreedt, dan weet je waar het aan ligt. Weet je zeker dat je niet onlangs nieuwe drivers/updates hebt geïnstalleerd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...