anoniem Geplaatst: 22 oktober 2004 Delen Geplaatst: 22 oktober 2004 Heb de afgelopen dagen op een nieuwe PC niet alleen Windows XP Pro Sp1 geïnstalleerd maar ook veel programma's enz. waaronder ook Easy CD Creator v. 6. Nu doet het merkwaardige verschijnsel zich voor dat een aantal, volgens mij willekeurige programma's bij het starten eerst aangeven Easy Creator te willen installeren en zoeken dan naar de msi file op de CD-ROM. Daarna vele malen op OK of ANNULEREN drukken en dan start het programma uiteindelijk wel op. Ook als de Easy Creator installatie CD in de CD-ROM zit gebeurt exact hetzelfde. Easy Creator 6 start overigens direct op en loopt verder lekker dus daar ligt het blijkbaar niet aan. Wie weet raad? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 Hi, mogelijk ligt het aan het versienummer van de msi-installatie op je computer. Update deze eens? Groet, Vokt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 [quote:500896f438="Wilhelm Dipt"]Hi, mogelijk ligt het aan het versienummer van de msi-installatie op je computer. Update deze eens? [/quote:500896f438] Dank voor de suggestie maar hoe uodate ik juist dat? Windows-update voer ik regeknatig uit en als die daarbij is dan is het gebeurd. Hoe zie ik trouwens het versie nummer van MSI? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 Kijk eens of je hier verder mee komt? [url]http://www.bykeyword.com/downloads/software-2/download-2394.html[/url] Groetjes, Vokt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 Heb MSI Check gedownload en uitgevoerd. Kom op de MS download site terecht maar voor XP geen updates van Windows INstaller te vinden anders dan misschien in SP2 maar daar kom ik nog even niet aan. Groeten, Paul Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen