anoniem Geplaatst: 22 oktober 2004 Delen Geplaatst: 22 oktober 2004 Hallo iedereen, Ik heb een tijdje geleden WinXP geinstalleerd, maar in het begin had ik daar problemen mee: Hij deed nogal raar na de installatie, dus heb ik winXP er opnieuw opgezet, ik dacht dat het de 'ouwe' windows zou overschrijven, maar in plaats daarvan zette de pc de windows op een andere partitie, die had ik later geformatteerd en nu doet WinXP het ook weer goed, maar als ik opstart vraagt de pc nog steeds vanaf welke OS ik op wil starten, :roll: hij geeft er twee weer waarvan er één het doet, omdat ik de andere heb gewist, mijn vraag is: Hoe krijg ik dat weg? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2004 zoek eens op boot.ini dan kom je een draadje tegen over windows verwijderen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 Bedankt voor de tip, maar ik kan het bestand helaas niet vinden, kan het niet met Command of Uitvoeren? Of moet ik wat regelen in het BIOS? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 Mitsu, Anjo bedoelde: kijk hierboven op deze bladzijde, klik op Zoeken en vul als zoektekst [color=darkred:bf47f27c39]boot.ini[/color:bf47f27c39] in en lees dan de berichten na die er vermeld worden. (is vroeger al wel eens gepost :) ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 Heb ik al gedaan, hij kon niets vinden, kan het echt niet anders? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 Van Binary: Als het je er om gaat om die dualboot keuze kwijt te raken: Start > Uitvoeren > msconfig > Tabblad Boot.ini Alle opstartpaden controleren. Als het goed is, dan wordt één van die regels herkend als foutief, en kun je die verwijderen. Hierna zou het keuzescherm niet meer moeten komen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 Thnx, hiermee is het gelukt, ik ben blij dat ik zo goed ben geholpen, bedankt iedereen!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen