anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Ik heb sp 2 geinstalleerd, en nu is explorer ontzettend traag als ik handmatig een webadres intik. Als ik de pagina via de favorieten opvraag is er niets aan de hand. Ook als ik mijn harde schijven wil bekijken, duurt het lang. Eerst ziet ie alleen de C schijf, en een tijdje later pas de overige schijven. Wie kan mij helpen met dit irritante probleem?? alvast bedankt. Eddy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Ik merkte hetzelfde na SP2 installatie, ik heb toen ff windows schoon geinstalleerd, gelijk geupdate, en daarna alle apps weer geinstalleerd. Toen ging het wel goed.... Kost wat tijd, maar dan heb je ook wat ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 tja, das ook lekker. Dat moet toch niet kunnen? Als ik een favoriet aanklik, komt de pagina er zo maar op. Bij het intypen kan ik 15 seconden wachten voordat de pagina verschijnt. Onderin zie ik het bekende blauwe balkje dan ook niet meelopen. Heb GEEN virus aldus mijn virusscanner en online virusscanner. Bovendien heeft de 2e pc waar ook sp 2 opstaat, hier geen last van. Wie oh wie? Bovendien als ik een bestand wil toevoegen duurt het lang voordat ik de bestanden zie, ook als ik via het pijltje in de adresbalk naar de geschiedenis wil, duurt het heeeel lang. Als ik het complete adres intyp dus met http etc. is explorer wel op normale snelheid. Ligt dit echt aan sp 2???? :evil: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen