Ga naar inhoud

Explorer klapt eruit

anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Heb XP Prof als besturingssysteem. De laatste dagen last van > snelkoppeling met rechts aanklikken, vervolgens klapt de explorer eruit, krijg daarna mijn bureaublad terug (leeg zonder snelkoppelingen) daarna na een seconden of tien de snelkoppelingen weer terug echter bureaublad in windows klassiek. Als ik vervolgens in de eigenschappen kijk, onder vormgeving mis is daar de optie windows XP. Systeem opnieuw opstarten en heb ik weer vormgeving XP, echter bij het weer rechts aanklikken etc. M.a.w. kan dus verschillende programma's en koppelingen niet meer verwijderen omdat hij bij het aanklikken van de koppeling er al uit knalt Heb van alles al geprobeert. Adaware, norton systemworks, herstel, nixs helpt. Iemand idee wat dit kan zijn ? groeten
Link naar reactie
Laatst toevallig iets geïnstalleerd? Probleem kan ook veroorzaakt worden door een "slechte" shell-extension. Haal ShellExView v1.01 eens op [url]http://www.nirsoft.net/utils/shexview.html[/url] en zoek via trial en error door disablen en enablen van shellextensions. Als spysweeper hier niets mee te maken heeft (reply van TheoR) kan je eventueel iexplorer eens verwijderen en terug installeren.(win-explorer heeft tegenwoordig banden met internet explorer; misschien gaat daar ergens iets mis.
Link naar reactie
[quote:36fda82df4="vedion"]moet je ens kijken of je no-cd crack ook geladen is in windows. ctrl-alt-del [processen] klik op het bestand en taak beeindigen. probeer via start/zoeken naar het bestand te zoeken en dan alles daarvan te verwijderen en draai dan spybot en adaware.[/quote:36fda82df4] met zoeken naar bestanden geeft ook geen soelas, sterker nog, bij windows/fonts/panel blijft ie hangen, m.a.w. blijft hier steeds zoeken. Crack staat ook niet bij processen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...