Ga naar inhoud

Outlook Express 6.0

anoniem

Aanbevolen berichten

Dag Forummers, Weet niet of dit onderwerp in dit forum thuishoort maar ik waag het erop! Van de een op de andere dag start Outlook Express 6.0 heeeeel traag op. Het duurt ongeveer 3 minuten eer ik in het hoofdscherm kom. Voorheen flitsende start. Heb geen progjes geD/L en Ad-Aware, Spybot enXSoftSpy gedraaid: resultaat: alles Clean. Heeft iemand enig idee hoe ik OU weer snel aan de praat krijg? Mvg, Mariëtte
Link naar reactie
Wel eens alle mappen in OE gecomprimeerd? Wordt nl. door erg veel mensen wel eens vergeten. Gevolg: Gigantische afmetingen van één of meer dbx-bestanden en daardoor geleidelijk onhandelbaar. plextor, Normaliter wordt toch gelezen mail automatisch van de server verwijderd? Tenzij je dit uitdrukkelijk anders hebt ingesteld.
Link naar reactie
Heb een dergelijk probleem in het verleden ook gehad. Bij mij had het te maken met het feit dat ik de Messenger op een aantal plaatsen had uitgeschakeld, maar niet had verwijderd uit het register (in OE staat ook een koppeling naar de Messenger). Na verwijdering van messenger uit het register was het probleem verholpen. Als dit een beetje op jouw situatie lijkt, moet je de messenger maar eens verwijderen met behulp van het volgende: Start > Uitvoeren > RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Succes ermee!
Link naar reactie
Het kan ook dat outlook trager wordt door de aanwezigheid van msn messenger. Wat je kunt proberen is om een leeg tekstbestandje (via kladblok) te maken en daar de volgende tekst in te zetten: [code:1:c13bfee292]Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Outlook Express] "Hide Messenger"=dword:00000002 [/code:1:c13bfee292] sla dit bestandje op met de extensie .reg en dubbelklik er dan op. Op de vraag of je de gegevens in het register op wilt nemen antwoord je met ja en als het goed is start OE weer lekker snel op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...