anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik krijg onder eigenschappen van mijn C of D station ook het tablad "Automatisch afspelen" te zien, dit staat toch alleen bij een cdrom of een dvd station, ik snap hier helemaal niets van. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 Indien je WinXP draait: bij schijfbeheer, rechtermuisknop op de drive, dan 'verander drive letters' o.i.d. (Engels: Change Drive Letters or Paths) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 Maar op de C schijf staat windows-xp dus die kan ik niet veranderen, en dat is eigenlijk ook niet de bedoeling van mijn vraag, ik krijg gewoon een extra tablad bij "eigenschappen voor lokaal station (C)" namelijk "automatisch afspelen" dit tablad krijg je alleen maar bij eigenschappen voor een cdrom of dvd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Ik heb inmiddels ontdekt waar nu het probleem zit. Het ligt dus aan de chipset software van mijn nieuwe ASUS K8N moederbord, als ik deze instaleer dan krijg ik dus het tabblad "automatisch afspelen" er extra bij op al mijn stations, het kan dus denk ik geen kwaad, maar hoe kom ik hier nu weer van af? John. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Nou, heb je soms toevallig meer software geïnstalleerd als alleen maar de chipsetdrivers? Misschien zou je dan de rest kunnen deinstalleren? Zomaar een ideetje :-? Groetjes J.W. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Nee ik heb alleen maar de chipset software geïnstalleerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2004 Probeer anders 'ns in het register te zoeken op zogenaamde "Autorun" items die refereren naar je harde schijven, en die dan te verwijderen als je iets van deze strekking ziet staan bij een schijf waar je dit niet wilt. Zorg je wel voor een backup van het register :wink: Mocht het eventueel misgaan. Groetjes van J.W. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen