Ga naar inhoud

Media Player 9 vreet 99% CPU alleen bij mpg vanaf internet

anoniem

Aanbevolen berichten

Via SP2 voor mijn XP-home Windows Media player 9 meegekregen. Helaas blijkt dat bij het afspelen van mpg-files 99% CPU wordt genomen en de files worden niet afgespeeld. Andere formaten gaan probleemloos en ook [b:29576332f5]mpg-files vanaf harddisk worden zonder problemen [/b:29576332f5]afgespeeld. Met versie 8 nooit geen problemen gehad. Ik heb dus slechts problemen met het direct vanaf internet afspelen van Mpeg-files. Kan me herinneren dat ik deze problemen ook heb gehad onder SP1 met de Media Player versie 9. Toen kon ik simpelweg via systeemherstel terug naar versie 8. Maar als ik nu terug wil naar 8 via systeemherstel ben ik meteen SP2 ook weer kwijt en da's nou net niet de bedoeling. Pentium 4 2.0 Ghz XP-Home SP2 DirectX 9.0c (stond eral op voor SP2) Gforce 4 MX 460 NVidia Iemand een suggestie om het probleem te tackelen, of een suggestie om de Media player naar versie 8 terug te brengen met behoud van SP2? Thanks, Marc
Link naar reactie
Heb je niet nog gewoon WM Player 8.0, ookal heeft SP2 v.9 er bij gezet? Zie Program Files\Windows Media Player ,daar zie je als het goed is ook 8.0 (als die er dus is). En anders misschien het bestand "setup_wm.exe" openen, dan installeert ie WM 8.0 als het goed is. En anders in het configuratie scherm\software v9 opzoeken en verwijderen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...