anoniem Geplaatst: 19 oktober 2004 Delen Geplaatst: 19 oktober 2004 ik wil twee gbruikersaccounts, beiden met administratorrechten samenvoegen tot eén gebruiker, maar wel zodanig, dat dan de programma's van beide accounts door de nieuwe account benaderbaar blijven en ook de map mijn documenten en andere gegevens van beide accounts gemerged worden, dus in een map samengevoegd worden. Hoe doe ik dat? Mijn OS is win XP prof met sp1 Alvast bedankt voor het meedenken Joop Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2004 Inloggen als administrator, de mappen van het ene account kopieren naar het andere account (<c:\documents and settings\(gebruiker)\mijn documenten, etc.>. Dan het account waarvan je de mappen hebt gekopieerd deleten zodat je er één overhoud. Is een optie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 dat is wel een heel primitieve manier van mergen, dat kan udenco zelf waarschijnlijk ook nog wel bedenken. (kritiek leveren is makkelijker dan een antwoord geven blijkt maar weer) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen