anoniem Geplaatst: 17 oktober 2004 Delen Geplaatst: 17 oktober 2004 hi, ik heb een schone installatie win 98senl gemaakt op een oude pentium 2 300 en wil via het internet updaten en krijg ik een foutmelding: er is een fout opgetreden in windows update enz.. wat heb ik fout gedaan , en hoe kan ik als nog updaten? grtx. Roland Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2004 [quote:b23a4af5c7="r_elst"]hi, ik heb een schone installatie win 98senl gemaakt op een oude pentium 2 300 en wil via het internet updaten en krijg ik een foutmelding: er is een fout opgetreden in windows update enz.. [/quote:b23a4af5c7] Wat voor een fout? Kreeg je wel als eerste die Beveiligingwaarschuwing dialoog te zien, en beantwoordde je die met Ja? Omdaarna te klikken op Zoeken naar updates. Even later op Updates weergeven en installeren. Kijk ook nog even op de Help en ondersteuning site van Microsoft http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/support.asp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2004 Jolo, dank voor je antwoord maar ik heb ja gezegd maar dat hielp niet, maar ik ben er achter wat het probleem was, de datum stond op 2014 en dat pikte het systeem blijkbaar niet. alles werkt naar behoren nu. grtx :P Roland Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen