anoniem Geplaatst: 16 oktober 2004 Delen Geplaatst: 16 oktober 2004 Hoe moet je van iets weer een onbekende toepassing maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2004 ? ik begrijp de vraag geloof ik niet, komt bij mij binnen als:"wie werd waar en wanneer geboren en door wie hoe genoemd" Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2004 Hierbij enige verduidelijking, Ik heb een bestand op de pc staan dat vroeger een onbekende toepassing was, maar nu is er iemand in het gezin zo dom geweest om het bestand met Wordpad te openen en hij heeft de functie aangeduid "dit type bestand altijd met dit programma openen". Hoe moet ik dit ongedaan maken? ( Ik kan hiet niet gewoon terug uitvinken ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2004 De extensie hernoemen naar [i:c1f4881169].exe[/i:c1f4881169]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2004 snap er ook geen bal van doe toch maar een gooi :D ga naar verkennen extra\ mapopties\bestandstypen verwijder de icon die aan je toepassing is gekoppeld nu is je toepassing weer vrij :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen