anoniem Geplaatst: 15 oktober 2004 Delen Geplaatst: 15 oktober 2004 beste, ik heb een nieuwe (tweedehandse) computer gekocht en daar staat C++ op. Ik had dit graag verwijderd, maar hoe? er staat geen uninstall in het menu en ook via verwijderen software in het configuratiescherm lukt het niet want C++ staat er niet tussen... En als'k het gewoon delete op de harde schijf krijg ik een foutmelding bij het heropstarten.. hoe moet'k het dan juist verwijderen? Het betreft borland C++ 4,5, het besturingssysteem is Windows XP met vriendelijk groeten, stelle Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2004 (niet echt een programmeervraag) Borland C++ 4.5 is nog van voor Windows 95, vandaar dat er geen uninstall van in de lijst staat. Je zegt 'ik krijg een foutmelding' maar de vraag is natuurlijk *welke* foutmelding... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2004 start/programma's/borland c++/remove borland c++? en dan nog.. het gaat om een megabyte of 4 schat ik, waar maak je je druk om? :| Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2004 [quote:084783ad67="stelle"]beste, ik heb een nieuwe (tweedehandse) computer gekocht en daar staat C++ op. Ik had dit graag verwijderd, maar hoe? er staat geen uninstall in het menu en ook via verwijderen software in het configuratiescherm lukt het niet want C++ staat er niet tussen... En als'k het gewoon delete op de harde schijf krijg ik een foutmelding bij het heropstarten.. hoe moet'k het dan juist verwijderen? Het betreft borland C++ 4,5, het besturingssysteem is Windows XP met vriendelijk groeten, stelle[/quote:084783ad67]Lijkt mij toch vanzelfsprekend dat als je een tweede-hands PC koopt, dat je die dan formateerd. :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen