Ga naar inhoud

Hoe C++ verwijderen?

anoniem

Aanbevolen berichten

beste, ik heb een nieuwe (tweedehandse) computer gekocht en daar staat C++ op. Ik had dit graag verwijderd, maar hoe? er staat geen uninstall in het menu en ook via verwijderen software in het configuratiescherm lukt het niet want C++ staat er niet tussen... En als'k het gewoon delete op de harde schijf krijg ik een foutmelding bij het heropstarten.. hoe moet'k het dan juist verwijderen? Het betreft borland C++ 4,5, het besturingssysteem is Windows XP met vriendelijk groeten, stelle
Link naar reactie
[quote:084783ad67="stelle"]beste, ik heb een nieuwe (tweedehandse) computer gekocht en daar staat C++ op. Ik had dit graag verwijderd, maar hoe? er staat geen uninstall in het menu en ook via verwijderen software in het configuratiescherm lukt het niet want C++ staat er niet tussen... En als'k het gewoon delete op de harde schijf krijg ik een foutmelding bij het heropstarten.. hoe moet'k het dan juist verwijderen? Het betreft borland C++ 4,5, het besturingssysteem is Windows XP met vriendelijk groeten, stelle[/quote:084783ad67]Lijkt mij toch vanzelfsprekend dat als je een tweede-hands PC koopt, dat je die dan formateerd. :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...