Ga naar inhoud

Wizard .NET Passport

anoniem

Aanbevolen berichten

De laatste tijd wordt ik te pas en te onpas lastig gevallen door het plots opduikende venstertje 'Wizard Net Passport'. Ik heb overal gezocht naar een optie om deze ongewenste aktie van Windows uit te schakelen; ik wil dat Passport helemaal niet dus ook niet ieder keer dat venstertje. Weet iemand hoe ik een eind kan maken aan die opdringerige Wizard?
Link naar reactie
Bedankt voor je antwoord en de moeite die je neemt, Falconetti. Ik heb de eerste opdracht uitgevoerd. De tweede ook, maar daarbij kreeg ik de melding: 'Het in het geheugen laden van de bibliotheek (regsvr32 regwiz.dll) is mislukt. Kan opgegeven module niet vinden'. Ik heb het (voor de zekerheid) ook nog even geprobeerd via start -uitvoeren - cmd en dan dezelfde opdracht maar ook dat lukte niet. Via Google ben ik zelf ook op zoek, maar als jij nog een idee hebt hoor ik dat natuurlijk graag. In ieder geval bedankt.
Link naar reactie
Hoi Gerrit, Gebruik jij ook dat XP-Antispy? Dat met jou bestand klopt wel. Ook waar hij staat. Wat ik noemde: Start\Uitvoeren en vervolgens = Regsvr32 regwiz.dll intypen en dat bevestigen, heeft te maken met het registreren van het bestand. Sommige bestanden werken niet zoals men dat wil als ze niet geregistreerd zijn. groetjes Falco
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...