anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 Heb een kennis met laptop en W98. Is enorm achter met updates met alle beveiligingsrisico´s van dien. Kost teveel "telefoontikken" om te downloaden. Weet iemand of er in winkels of waar dan ook versies zijn via cd-rom om eea te installeren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 Je kan maandelijks een CD met updates bestellen bij Microsoft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 ik heb gezocht en gezocht, maar nergens staat onder MS waar ik het kan bestellen. Als je een vraag daarover hebt, wordt euro 49 in rek. gebracht excl.btw. Als jij weet waar ik het exact kan bestellen, doe je ons een goede dienst Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2004 af en toe geeft ms een gratis cd weg met updates. gewoon de nieuwtjes een beetje bijhouden. je kunt natuurlijk ook in de forumrubriek ´gevraagd´ proberen zo´n plaatje te pakken te krijgen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2004 Of misschien bij iemand aan de router in een breedbandverbinding hangen? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2004 Download deze, en brand hem even op cd. http://exuberant.ms11.net/98sesp.html Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen