anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 op mijn laptop heb ik 2 partities een van ong. 5 Gb en een van 9 Gb (C/D). Omdat de eerste partitie vol loopt, wil ik de map My Documents en mijn outlook mail verplaatsen naar D. Ik gebruik Win 2000 en office XP. Wie kan mij vertellen hoe dat moet?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 Sowieso zeer verstandig om je Mijn Documenten te verplaatsen naar een andere partitie dan de C:\ Op die C-partitie staat je WindowsXP namelijk geinstalleerd. En als je eens opnieuw WinXP moet (laten) installeren, kun je beter niet op diezelfde partitie je map met Mijn Documenten hebben staan. Maak op de andere partitie (D:\) een nieuwe map. Noem deze map bijvoorbeeld Mijn documenten. Dan ga je naar je bureaublad (desktop). Klik met de muis met de rechterknop op het icoontje van Mijn Documenten. Dan "eigenschappen" en daarna zie je ergens iets van de locatie en doel. Dan kan je met "doel zoeken" o.i.d. de nieuw aangemaakte map op de andere partitie opzoeken. Dat weer bevestigen. Windows zal vragen of je alle documenten ook wilt verplaatsen naar die nieuwe locatie. Ook weer bevestigen. Niet moeilijk als je het weet. Even goed kijken naar de dialoogvenstertjes. Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 Voor outlook emails, zie [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=130980]dit topic[/url]. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen