anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 Ik heb Windows XP, nu heb ik laatst SP2 geinstalleerd. Eerst ging het goed, maar telkens als in nu de pc wil afsluiten komt hij met een raar "update 1 van 3" venster aan. Er staat nergens bij wat voor update, of waar het van is. Verder is de computer willekeurig traag, voor heel even, en dan kun je weer verder werken. Op de computer draait Panda Antivirus met de laatste update, dus ik denk niet dat het een virus is... Kan iemand mijn vertellen wat ik aan mijn fiets heb hangen hier? Even een update, ik heb de firewall van SP2 uitgezet en nu komt dat rare update venster niet meer bij het afsluiten. Maar Outlook XP doet er 5 min over om op te starten en de muis gaat als een schildpad over het beeldscherm. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 SP2 zet automatisch updaten van windows aan. Je hebt dat ook te zien gekregen na het installeren van het service pack. Als je het aanklikt, krijg je waarschijnlijk ook keurig een windows update venstertje te zien. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen