anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Vanmiddag vroeg automatische update van Windows XP of hij een paar updates mocht downloaden. Daar heb ik toestemming voor gegeven. Na een tijdje dacht ik dat het allemaal was gedownload, dus ben ik offline gegaan. Toen ik na een paar uur weer online ging kwam het pictogram van Automatische update onder in de taakbalk bij het klokje te staan en dat is niet meer weggegaan (toen online gebleven). Als ik de muis erop zet staat er na uren nog steeds [b:49f6d1e4f6]Updates downloaden 0%[/b:49f6d1e4f6]. Ik heb sp2 nog niet en dat ging de update ook niet downloaden. Herkent iemand dit probleem en beter nog, wat valt eraan te doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 kijk eens met de hand naar windows update, te vinden onder extra in ie, wat daar klaar staat. er heeft bij mij voor 8 dagen iets te downloaden gestaan, welke ben ik nu nog steeds niet achter. voor vandaag heb ik de download pictogram niet zien staan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 Zonet 'zei' Windows Update dat de download klaar was en dat ik de updates kon installeren. :o Maar ik zette net de pc en internet aan. :o Sinds ik gisteren deze post plaatste en zonet heeft de pc niet meer aangestaan. Begrijp er geen bal van. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 heeft hij het toch tussen door binnen kunnen laden (ik heb ook een klein ding vai essentiele update geladen, denk ik achteraf) probleempje dus weg Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen