anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Na het terugzetten van een imagefile en het installen van SP2 -maar voor SP2 had ik het probleem geloof ik ook al- kost het opslaan van afbeeldingen (bijv. met Paint) enorm veel performance. De PC freezt een halve minuut, met FreeRam XP zie ik dat het vrije RAM terugloopt naar nul, soms crasht paint. Ook het downloaden van plaatjes gaat moeizaam. Wat kan er aan de hand zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 [quote:c04acae273="The Curse"]SP2 loopt als een zonnetje hier, maar ik heb dan ook de AV-scanner en firewall uit staan, daar ik beide van Norton al heb. Ook die beveiligingsbalk zegt me niets.[/quote:c04acae273] Ik dacht dat je pc als een zonnetje liep.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 [quote:682328cf53="Mrs.Birdlover"]Ik dacht dat je pc als een zonnetje liep....[/quote:682328cf53]fijn antwoord :o Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen