anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Hallo, ik wil de help onderwerpen van een programma uitprinten, maar ik kan de optie om de pagina's op te geven is grijs gearceerd, ik kan dus alleen de volledige tekst uitprinten. Weet iemand hoe ik toch specifieke pagina's kan afprinten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Kun je de inhoud wel kopiëren en daarna plakken in bijv WP of Word ? Dan zou je probleem opgelost zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 [quote:33e51d503f="Peter Vooges"]Kun je de inhoud wel kopiëren en daarna plakken in bijv WP of Word ? Dan zou je probleem opgelost zijn.[/quote:33e51d503f]Dat was het eerste dat in me opkwam, alleen kreeg ik dan in elke alinea steeds een witregel of twee, die ook de regels door de midden hakt als het ware. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 Er zijn tooltjes om .hlp naar .rtf om te zetten. Dat laatste is door vrijwel elke tekstverwerker te lezen, inclusief wordpad. Bijvoorbeeld: http://www.herdsoft.com/catalog/ehlp2rtf.html Overigens worden winhelp files ook mbv. rtf gegenereerd, zou dus zonder veel verlies van opmaak moeten werken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen