anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Als ik met Microsoft Verkenner de inhoud van een map met fotobestanden opvraag, dan komt WindowsXP SP2 met de melding dat er een fout geconstateerd is in Verkenner en dat de applicatie moet worden afgesloten. In enkele mappen start Verkenner nog wel met het weergeven van de inhoud, zowel bij de weergave in de vorm van kleine pictogrammen als bij de weergaven van een lijst met gedetailleerde gegevens, maar na een paar bestanden komt dan toch de betreffende foutmelding. (De mappen bevinden zich op een aparte FAT-32 partitie op de harde schijf. Datzelfde gebeurt als ik in Adobe Photoshop of PaintShop Pro de betreffende map open. Dan beëindigt Windows meteen deze beide applicaties.) Het probleem met de Verkenner doet zich niet voor wanneer ik de inhoud van een map met documenten opvraag of wanneer ik een map met documenten en ook enkele foto’s opvraag. Het probleem doet zich ook niet voor als ik de map met fotobestanden naar een netwerkmap op een andere pc verplaats, en vervolgens met de Verkenner van mijn pc de fotobestanden op de andere pc bekijk. Ik heb de pc gecontroleerd op virussen en volledig geschoond met Ad-Aware en Spy-Bot Search & Destroy. Ook heb ik WindowsXP een uitgebreide schijfcontrole laten uitvoeren op de betreffende partitie. WindowsXP trof geen fouten aan. De pc is nog maar twee weken geleden gekocht en er staan maar 2 spellen op: Rise of Nations en Need for Speed Underground. Computerconfiguratie = 2,8 MHz intel Pentium 4-processor, 1024 Mb RAM, HDD van 200 GB (7200 RPM, 8 MB cache), een videokaart met 256 MB RAM en draait onder WindowsXP SP2. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen