Ga naar inhoud

IE Browser refreshen

anoniem

Aanbevolen berichten

Beste lezers, Ik heb nu al van meerdere personen gehoord dat het mogelijk is om je Internet Browser( de pagina in je IE browser) automatisch te laten verversen. Dus de pagina waar je op dat moment naar kijkt. Stomme vraag zullen sommige denken maar op sommige forums moet je steeds op de refresh knop of F5 drukken om de pagina te vernieuwen eer je de nieuwe postings ziet. Is het mogelijk om dit gewoon te automatiseren zodat dit elke 10 seconden of elke minuut gewoon vanzelf gebeurd? Zo ja hoe kan ik dat instellen? Alvast bedankt voor de reacties ok :wink:
Link naar reactie
In Firefox kan dit met een extensie in te stellen en met Opera gelijk standaard. Als het in IE ook gelukt is dan zal het een extern programmatje geweest (of eventueel een hele skin om IE heen zoals AvantBrowser of Maxthon). Daarnaast is het idd ook via de webpagina zelf te regelen, maar ik verwacht de de TS bovenstaande dingen nodig heeft. Ik zal eventjes zoeken of er nog wat boeiends te vinden is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...