anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Aan de hand van de informatie in de recentste Tips&Trucks heb ik dit proberen uit te voeren. Bij de laatste faze (het afronden genoemd) krijg ik steeds hetzelfde bericht...waarvan ik niet weet WAT wordt bedoeld en wat ik moet doen om het probleem te herstellen. Hier volgt de tekst die voorkomt in SETUP van: "Kan één of meerdere bestanden die nodig zijn voor de geïntegreerde installatie niet kopiëren Controleer of: a) er zich tijdens het integratieproces geen netwerk- of kopieerfouten hebben voorgedaan. b) de indeling van de doelmap juist is. De te integreren bestanden moeten zich in een i386- en/of een ia64 of nec98-map bevinden. Als U bijvoorbeeld voor een i386-share het volgende hebt getypt: 'pdate /s:c\cdshare', moeten de bestanden zich in de map c:\cdshare\i386] bevinden " Dat probleem wordt nergens aangekaart. Iemand enige uitleg die mijn licht kan doen branden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Ik ken het verhaal van tips en trucs niet, maar voor een goede slipstream zou ik gewoon autostreamer gebruiken. Hier te downloaden: http://www.autopatcher.com/autostreamer.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 [quote:713cb22fcf="pdexie"]Ik ken het verhaal van tips en trucs niet, maar voor een goede slipstream zou ik gewoon autostreamer gebruiken. Hier te downloaden: http://www.autopatcher.com/autostreamer.html[/quote:713cb22fcf] Helemaal mee eens, werkt gewoon goed (zoals het hoort :lol: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Bedankt. Ik heb de download uitgevoerd, maar weet niet juist waar te beginnen. Met de slipstream vermeld in T&T had ik reeds de bestanden van mijn XP-CD en van SP2 in afzonderlijke mappen gezet op de root. Hier wordt nu gevraagd om de XP-CD opnieuw te gebruiken. Eersrt en vooral voor welke optie moet ik kiezen: - Originele windows CD kiezen - Own local windows share Heb al de eerste optie geprobeerd: er wordt dan aangegeven wat op de XP-CD staat enz...maar op het eerste zicht gebeurt er niks (misschien is dit normaal. Ik heb dan de XP-CD verwijderd en de SP2 CD in de lezer gestopt. Hierna volgen gedurende een tijdje tal van bewegingen op de PC, maar wordt mij ten einde raad dat ik toch niet de correcte SP2 software heb gekozen... Ik zwem...bestaat ergens een beschrijving over wat en hoe ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Pfff, hoe moeilijk kan het zijn..... :-? Originele XP cd plaatsen, die wordt vervolgens uitgelezen en hij geeft aan welke versie het is, aangeven waar je gedownloade servicepackfile staat, aangeven waar je de tijdelijke bestanden wilt hebben en aangeven waar en hoe je iso moet heten........ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Kijk anders even [url=www.rsellis.nl]hier[/url]. Ik heb een handleidinkje gemaakt over de te volgen stappen. Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 De "Pfffffffffffffffffff...hoe moeilijk kan het zijn" heeft kennelijk mijn gezond verstand een duuwtje gegeven. Ik denk dat alles werd overgeschreven naar c:/ WinXPSP2, waar ik een bestand aantref van 551.352 kB. Hopelijk is dit nu XP + SP2. Als ik dit nu op CD wens over te zetten moet ik dan een speciale software gebruiken (die ook de CD opstartbaar maakt) ? Ik heb geprobeerd om met Easy DVD/CD Creator een kopie te maken... is voor mijn part niet gelukt: CD start niet automatisch op en geeft het bestand: winXPSP2.iso te zien. Ik kan daar ook niets mee aanvangen. Pfffffffffffff...ik heb der mijn botten van vol...ga gewoon terug op Ghost vertrouwen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Nero, optie burn image Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Nero, optie burn image en dan voor het ISO-9660 formaat kiezen. Dan wordt de image tijdens het branden uitgepakt en de cd wordt automatisch bootable gemaakt. Succes. Extreem eenvoudig uit te voeren, heb het toevallig gisteren nog gedaan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen