anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Wie weet waar outlook, in Windows ME, de bestanden van Postvak Uit (tijdelijk) inzet. In outlook zelf krijg ik het mailtje niet weg. bvd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Hoi Erbe, Hij zet ze niet tijdelijk. Als je Outlook, dus geen Outlook Express gebruikt, dan zit alles in een bestand (postvak in, uit, etc). Outlook maakt deel van Office. Outlook Express is gekoppeld aan IE. Waarom krijg je de mailtje niet weg? Krijg je een foutmelding? Of heb je misschien een te grote bijlage erbij gedaan? grtz Falco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 hij is waarschijnlijk te groot Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Dan moet je het kleiner maken. Hoe groot is het? F Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 het bestand is wel 15mb groot of groter. en het is in outlook express Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Het is niet bij mijzelf maar ze vertelden me net dat ze wel ca. 80 fotos eraan gekoppeld hebben... nou dan weet je het wel. Maar dan moet er toch ergens een tijdelijk bestand staan dunkt mij? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Denk niet dat de server files met een bijlage zo groot neemt. GMail bijv, heeft een max van 10MB bijlage, dan zal dat bij jouw vast niet boven de 15MB zijn. Afijn, ik zou gewoon een stuk of 4 mailtjes sturen, met elk dus 4 MB aan foto's. En btw, als je naar een hotmail adres stuurt, kan dit zowieso al niet. Misschien zou je ze moeten uploaden naar een stukje webspace bij bijvoorbeeld [url=www.tripodnet.nl]LycosNL[/url], en dan een link naar die foto's vermelden in je mailtje. Is gelijk wat sneller voor degene die dat mailtje moet ontvangen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 maar het probleem is : zodra je op postvak uit gaat staan dan hangt ie. En dit krijgen we er niet uit. dus misschine zet ie dit bestand ergens tijdelijk neer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Ik dacht dat outlook en ook outlook express automatisch de gelegenheid geven om de mail op te splitsen in stukken als die boven de limiet van de server gaat? Ik heb in ieder geval één keer zoiets meegemaakt dacht ik (als ik bepaalde zaken niet verwar). De mail werd in stukken verstuurd en nadien door de ontvangende mail client terug samengesteld. Ik was nu die optie aan het zoeken in outlook express maar ik zie deze niet zo dadelijk zitten. Moet een ingebakken feature zijn denk ik. Misschien ook afhankelijk van de ontvanger? Weet iemand daar iets meer over? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 [quote:0eda5c3ae0="erbe"]maar het probleem is : zodra je op postvak uit gaat staan dan hangt ie. En dit krijgen we er niet uit. dus misschine zet ie dit bestand ergens tijdelijk neer.[/quote:0eda5c3ae0]Even het bestand Postvak uit.dbx wissen (daarvoor Outlook Express eerst afsluiten). Staat in de map Windows\Application Data\Identities\Lang hexadecimaal getal\Microsoft\Outlook Express. Bij een volgende keer opstarten van Outlook Express wordt het bestand automatisch opnieuw (leeg) aangemaakt. En voortaan dus, zoals al is aangeraden, niet zulke enorm grote bijlagen versturen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Dit antwoord wachte ik op. Bedankt! :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen