anoniem Geplaatst: 11 oktober 2004 Delen Geplaatst: 11 oktober 2004 Wou livestream van radio1 van NOS site. Na het downloaden van mediaplayer9 zoals aangeraden (ik had een oudere 8?) krijg ik melding: Kan het bestand niet afspelen. Bestand is beschadigd of wordt niet ondersteund. Dit zou nog kunnen. Maar als ik de introduktiepagina op wil vragen en ik op de koppeling/link VERBINDING MET WINDOWS MEDIAPLAYER klik krijg ik melding: er is een runtime fout opgetreden. wilt u beginnen met de foutopsporing? Regel: 0 fout: deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object .... ????? I'm losing it. Iemand enig idee? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2004 Runtime error komt meestaal van je DirectX. Om te zien welke versie van DirectX je hebt en als deze wel goed werkt voer even een test uit met de diagnostische deel van DirectX. Klik Start\Uitvoeren en typ daar vervolgens het volgende: [b:55b3def072]dxdiag[/b:55b3def072] Klik vervolgens OK. In de nieuwe venster kijk even welke versie je hebt en voer eventueel alle testen uit. grtz Falco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Bedankt voor je reactie. Versie 9.0b. Heb alle testen uitgevoerd maar het probleem blijft bestaan. Wat is DirectX eigenlijk? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 als je nou eens windows media player 10 download? of heb je geen XP? misschien dat WMP10 wel helpt... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Uitleg Direct X hier: http://www.computerwoorden.nl/woorden/php/index.php3 Welke Windows versie gebruik je? Schakel eventueel de foutopsporing in scrips uit: in IE, tabje Extra\Internet Opties, tabje Geavanceerd, kijk in dat lijst. Heb je verder alle updates van Microsoft? Download anders ook de nieuwste versie van DirectX hier: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=0A9B6820-BFBB-4799-9908-D418CDEAC197 Je kan ook WMP 10 downloaden maar die werkt nog in het engels. Heb je voor je WMP 9 ook alle codecs gedownload? grtz F Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 [quote:bff540dfa9="watcher46"]als je nou eens windows media player 10 download? of heb je geen XP? misschien dat WMP10 wel helpt...[/quote:bff540dfa9] WMP10 is er alleen in het Engels ... :-? Falconetti: Windows XP. Ga eerst even met je aanwijzingen aan de slag. Ik heb alle downloads van windows behalve servicepack2. Dat durf ik niet te installeren aangezien ik gehoord heb dat het voor allerlei (internet) problemen kan zorgen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Falconetti: Ik heb de nieuwste DirectX versie geinstalleerd, maar het probleem blijft. Ik gebruik trouwens niet IE maar Mozilla. Hoe download ik codecs voor MP9? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Rednalsaw, Wacht nog met de SP2 :wink: Codecs kun je downen bij Microsoft, hier: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=06fcaab7-dcc9-466b-b0c4-04db144bb601&displaylang=en En misschien hier ook rondkijken, staat ook veel info: http://www.updatexp.com/codec-for-windows-media-player-9.html grtz Falco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Wederom bedankt Falconetti. Ik heb de codecs gedownload, maar het wil nog steeds niet. Nog een (domme, ben ik bang) vraag. Stel dat ik WMP wil verwijderen. Het kan niet via configuratiescherm/software. Dit zal wel komen doordat het een geintegreerd onderdeel van XP is. Als ik nu WMP10 download, wordt WMP dan 'geupdated' naar WMP10 of blijft WMP9 op mijn HD staan en zo ja hoe krijg je al die (overbodig geworden) bestanden dan weg? Nog een vraag. Ik wil SP2 niet installeren, maar ik heb nu wel verscheidene updates voor XP SP1 gedownload. Maar als ik ze wil installeren krijg ik de waarschuwing dat ik eerst een back-up van mijn systeem moet maken. Ik heb geen back-up software :-? Wat zou je me aanraden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Hi Rednalsaw, Niets te danken en: domme vragen zijn er niet alleen domme antwoorden.. :wink: WMP9 verwijderen kan alleen als in je software lijst staat (Start\Configuratiescherm\Software. Soms lukt het ook om via een systeem herstel WMP9 weg te krijgen (niet altijd). Wat je wel kan doen: -terug gaan naar de vorige versie via Start\Uitvoeren en typ daar: mplayer2 en klik OK, of -de nieuwe WMP10 er overheen draaien. -andere speler kiezen (downloaden) zoals bijv. Winamp. Back-up maken: je moet wel de CD hebben van Windows. Handleiding vind je verder hier = http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;320820 grtz F Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Vandaag is windows media player 10 Nederlands uitgekomen, je kunt die ook binnen halen via windows update, dan krijg je gelijk er 2 updates bij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Falconetti: ""Klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma's, Bureau-accessoires en Systeemwerkset aan en klik op Back-up."" Bij mij ontbreekt de optie back-up. Kan dit komen doordat ik een laptop met zg 'build-in' versie heb? pdexie: bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Heb net MP10 geinstalleerd en DE PROBLEMEN ZIJN OPGELOST!!! bedankt ... 8) :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 [quote:4facafcf46="Rednalsaw"]Heb net MP10 geinstalleerd en DE PROBLEMEN ZIJN OPGELOST!!! bedankt ... 8) :lol:[/quote:4facafcf46] de truuk waren niet de codecs maar je nieuwe install, voortaan gewoon ff je mediaplayer deinstalleren en vervolgens wat overblijft handmatig verwijderen. Dan opnieuw vanaf de windowscd installeren (of internet natuurlijk). Voor standaard dingen heb je namelijk geen extra codecs nodig, als een gek alle codecs installeren leidt alleen maar tot problemen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 Ok, dank je, maar hoe deinstalleer je WMP? WMP staat niet in strart>sonfiguratiescherm>software ... :( :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 [quote:09c7549462="Rednalsaw"]Ok, dank je, maar hoe deinstalleer je WMP? WMP staat niet in strart>sonfiguratiescherm>software ... :( :)[/quote:09c7549462] windows onderdelen staat ie normaal bij Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen