anoniem Geplaatst: 11 oktober 2004 Delen Geplaatst: 11 oktober 2004 Hallo, zojuist heb ik het forum afgespeurd, maar niks gevonden mbt mijn probleem. Sorry in geval van herhaling. Een film (.avi) afspelen in WM9/Xvid/BsPlayer levert nog steeds het probleem op van een kleine vertraging om de x-minuten die dan ingehaald wordt door de afspeling van het beeld even te versnellen. Hoe komt dit en hoe kan dit verholpen worden? Ik heb de video-versnelling van mijn WM9 al op max gezet, maar het probleem houdt aan. Kan de buffer misschien getweakt worden of zo? What's to do? Bij voorbaat hartelijke dank! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2004 [quote:881b21ffbb="Wilhelm Dipt"]Hallo, zojuist heb ik het forum afgespeurd, maar niks gevonden mbt mijn probleem. Sorry in geval van herhaling. Een film (.avi) afspelen in WM9/Xvid/BsPlayer levert nog steeds het probleem op van een kleine vertraging om de x-minuten die dan ingehaald wordt door de afspeling van het beeld even te versnellen. Hoe komt dit en hoe kan dit verholpen worden? Ik heb de video-versnelling van mijn WM9 al op max gezet, maar het probleem houdt aan. Kan de buffer misschien getweakt worden of zo? What's to do?[/quote:881b21ffbb] Je krijgt zeker ook geen geluid? Volgens mij is het filmpje corrupt (of nog niet volledig). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Ha, dank voor je antwoord. Ik krijg wel geluid, de film functioneert verder normaal. Het is net alsof de speler even iets anders gaat doen en zich dan realiseert: 'Oh ja, even inhalen die afgelopen twee seconden'. Gegroet, Vokt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Ik weet niet of het werkt, maar probeer eens met VLC Media player, dit programma heeft geen extra codecs nodig, die zitten er al in. Hier speel ik al mn avi bestanden mee af. Download: [url]http://www.tweakers.net/meuktracker/7440[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2004 Dag, dank je voor de tip. Het probleem is niet opgelost (waarschijnlijk een te volle schijf + algemeen performanceprobleem), maar wel een lekker playertje erbij. Gegroet! Vokt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2004 Zou je met AviCodec de details van het bestand kunnen posten? http://www.videohelp.com/play#identify Vooral de framerate (in fps) is hierbij van belang. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 Hi, ook met WMPlayer (verbruik 22.000 kB, normaal??) geen verbetering. Runtime: 01:01:44 (total of 88,807 fr) Bitrate: 1132 kb/s FPS 23.976 QF 0.176 bits/pixel Bij voorbaat hartelijke dank! Vokt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 is dit bij elke film (tenminste, bij alle *.avi's)? En speel je de film wel van de harde schijf? Want als je hem vanaf een cd afspeelt, kan het zijn dat je cd-rom speler niet zo snel is. Anders moet je hem van cd naar de harde schijf kopieren en dan afspelen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Hi, ja, ik probeerde het probleem eerst op te lossen door het file naar de hd te kopiëren. Het wordt daardoor iets minder, maar toch niet alles. Daarom concludeerd ik eerst dat het een algemeen performanceprobleem was. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen