Ga naar inhoud

Filmbestand versnelt even elke vier minuten

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, zojuist heb ik het forum afgespeurd, maar niks gevonden mbt mijn probleem. Sorry in geval van herhaling. Een film (.avi) afspelen in WM9/Xvid/BsPlayer levert nog steeds het probleem op van een kleine vertraging om de x-minuten die dan ingehaald wordt door de afspeling van het beeld even te versnellen. Hoe komt dit en hoe kan dit verholpen worden? Ik heb de video-versnelling van mijn WM9 al op max gezet, maar het probleem houdt aan. Kan de buffer misschien getweakt worden of zo? What's to do? Bij voorbaat hartelijke dank!
Link naar reactie
[quote:881b21ffbb="Wilhelm Dipt"]Hallo, zojuist heb ik het forum afgespeurd, maar niks gevonden mbt mijn probleem. Sorry in geval van herhaling. Een film (.avi) afspelen in WM9/Xvid/BsPlayer levert nog steeds het probleem op van een kleine vertraging om de x-minuten die dan ingehaald wordt door de afspeling van het beeld even te versnellen. Hoe komt dit en hoe kan dit verholpen worden? Ik heb de video-versnelling van mijn WM9 al op max gezet, maar het probleem houdt aan. Kan de buffer misschien getweakt worden of zo? What's to do?[/quote:881b21ffbb] Je krijgt zeker ook geen geluid? Volgens mij is het filmpje corrupt (of nog niet volledig).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...