anoniem Geplaatst: 10 oktober 2004 Delen Geplaatst: 10 oktober 2004 Probleem. Als ik in de verkenner een map aanklik en met de rechtermuisknop het snelmenu open om daarna te klikken op "delen en beveiliging" loopt de computer vast. Dit gebeurt niet bij de andere items. Het dialoogvenster "Eigenschappen voor xxxx" verschijnt nog wel maar dan moet ik ctrl-alt- del gebruiken om de taak te beëindigen. Dit is jammer want ik dan zo geen mappen meer delen voor het netwerkje waar ik opzit. Wie helpt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2004 Welk systeem heb je? XP, 2000 etc. ? Heb je eerder op jouw PC mappen kunnen delen? En lukte het toen wel? Wat heb je de laatste tijd nieuw geinstalleerd? Heb je een mogelijk tot stysteemherstel? En lukt het daarvoor ook niet? Even wat meer info aub. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2004 XP home. Niets nieuws geïnstalleerd behoudens sp2 ca. 2 weken geleden. Ik kan niet achterhalen of het sindsdien is. Herstelpunten, dit vind ik ook vreemd,gaan niet verder terug can ca. 3 dagen terwijl ik toch regelmatig handmatig een herstelpunt aanmaak. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2004 Het volgende antwoord is niet direct jouw topic-vraag, maar toch n.a.v. slechts 3 dagen erug op systeemherstel. Misschien heb je een hele kleine hoeveelheid ruimte gereserveerd voor systeemherstel. Dat kan je instellen bij systeemherstel. Dan kan die ook meer dagen opslaan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen