anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 Hi, normaal bij het opstarten van xp-pro krijg ik een invulveld van adminstrator waarbij de muis cursor al in het veldje staat om inte vullen. om een of andere onduidelijke reden staat de muis nu ergens in het beeld. is dit ergens in te stellen dat hij weer gelijk in het invulveld staat? bvd. Roland Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 Je zou dit kunnen doen met het programma van Logitech, de "mouseware" (http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/NL/NL,CRID=1792,contentid=6033 Daar heb je de mogelijkheid om de muis naar de standaard knop te laten springen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 Peter dank voor je reactie maar die staat keurig ingeschakeld. het is vogens mij veranderd naar een update van XP. grtx. Roland Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 En de mouseware verwijderen, booten en opnieuw installeren ? Bij mij werkt het probleemloos om SP2, dus dat moet lukken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 niet geprobeerd. maar ik heb ook nog geen sp2. ik ga het eens proberen. grtx. Roland Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen