anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 Ik heb van mijn werk een harde schijf meegenomen in een HDD Removable rack. Ik heb ook thuis zo'n rek geïnstalleerd, zodat ik thuis de computer kan opstarten met de HDD van mijn werk, waardoor ik thuis kan werken en bepaalde aanpassingen kan maken etc. indien nodig. Op mijn werk start deze schijf prima op, maar in de thuissituatie start de computer steeds in het begin al weer opnieuw op. Ik heb alles geprobeerd, maar het lukt me niet. Wie heeft er een suggestie?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 Ja, dat gaat niet lukken, als je Windows vanaf die schijf op je thuis-pc start dan treft hij een (waarschijnlijk) compleet andere computer aan dan op je werk en daarvoor ontbreken dan allerlei drivers, die van de chipset als eerste. Vandaar het probleem schat ik zo. Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 En dan heb je trouwens nog mazzel dat de besturing niet allerlei drivers probeert te installeren die gewijzigd zijn! Zal je netwerkbeheerder waarschijnlijk niet echt vrolijk van worden :oops: :oops: Heb je niet de mogelijkheid om 'n geheugenstick of zo ergens in te pluggen om de data daarop te zetten? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen