anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 Als ik veel ge-upload of gedownload heb kan ik m'n verbinding (ADSL wanadoo lite) niet meer verbreken. Als ik mezelf af wil melden of de pc wil afsluiten blijft het scherm met "de instellingen worden opgeslagen" erop staan, en als ik handmatig m'n verbinding wil verbreken slaat m'n hele taakbalk zowat vast, het icoon van de internet verbinding, laat geen activiteit meer zien en de hele taakbalk doet niks meer. Als ik m'n pc daarna via alt+F4 probeer af te sluiten, heeft ook geen zin, opnieuw blijft er weer staan "de instellingen worden opgeslagen" Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee Ik ben niet de enige met dit probleem, m'n oom die ook ADSL lite van wanadoo heeft, heeft ook dit probleem na lang downloaden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 Modem: Ericsson HM121dp USB modem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 K'weet het, niet de juiste oplossing, maar toch een mogelijkheid. Installeer ZoneAlarm, een firewall is zowieso toch noodzakelijk. Hiermee kan je door een simpele muisklik alle internet verkeer blokkeren, waardoor het afsluitprobleem van Windows is opgelost. Beter is natuurlijk je internet provider te kontakteren over dit probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 Heb je al geprobeerd om de drivers van je modem te updaten? Ik heb een soortgelijk probleem ervaren met een modem van Belgacom Skynet. Was opgelost na het updaten van drivers. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2004 [quote:f74306b8f7="Ralf"]Modem: Ericsson HM121dp USB modem[/quote:f74306b8f7] ralf ik heb precies hetzelfde probleem hopelijk helpt iemand ons he Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2004 [quote:1db49843f8="strifesmokeystrife"]ralf ik heb precies hetzelfde probleem hopelijk helpt iemand ons he[/quote:1db49843f8] idd, want het is echt een ziekelijk probleem, ik kan tot nu toe geen nieuwere drivers vinden dan die ik zelf heb. Ik had zonealarm al op m'n pc staan, ik probeer nu de tip van Eddy X, met zonealarm al het internet verkeer blokkeren. (alvast bedankt voor de tip :wink: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Nope, het internetverkeer met zonealarm blokkeren had geen zin. Nog steeds kon ik m'n verbinding niet verbreken of m'n pc afsluiten na 't downloaden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen